În anii ’60 are loc faimosul boom al hainelor din seersucker, o ţesătură de bumbac, lână sau rayon aflată la intersecţia dintre denim, catifea şi pânză obişnuită. Ţesătura uşor reiată, elegantă şi versatilă a apărut pe coperta revistei Elle din 8 Noiembrie 1963 sub semnătura Cacharel, marcând lovitura de piaţă aşteptată de Jean Bousquet, designerul şi fondatorul mărcii.

Se producea o schimbare radicală a filosofiei hainelor de stradă: se năştea “casual”-ul, care a făcut din Cacharel un punct de referinţă al anilor ’70.

După succesul liniei feminine, Bousqet se avântă şi în alte domenii. Creează haine pentru bărbați şi copii, în acelaşi stil primăvăratic, luminos, casual care îi aduce succesul în continuare. Compania reuşeşte să se dezvolte fără niciun sprijin financiar de la giganţii industriaşi ai textilelor sau de la conglomeratele de brand-uri.

Dar Bousquet nu se opreşte nici aici, ci continuă să-şi diversifice activităţile, creând parfumuri (Anaïs Anaïs este şi astăzi unul dintre cele mai bine vândute parfumuri la nivel mondial), ochelari, lenjerie, papetărie şi costume de baie.

La începutul anilor 2000, pentru a revigora energia creativă care a marcat începuturile companiei, Bousquet şi angajează pe soţii Clements-Ribeiro, creatori de top ai pieţei casual.

Azi, în fruntea departamentului artistic al companiei stă Cédric Charlier, care reinterpretează și actualizează principiile esenţiale ale stilului Cacharel. Atât colegii săi de breaslă cât şi presa au fost încântaţi de prima sa colecţie pentru Cacharel, Primavară/Vară 2010, prezentată la Palais de Tokyo.

Cât despre cel de-al doilea show al său, din Place Vendôme, acesta confirmă viziunea sa pertinentă asupra acestui brand.